hunddagboken

Alla inlägg under juni 2012

Av Cissi ♡ - 30 juni 2012 11:31

Här kommer en så kallad flumm video på min Kompis Caroline.

Början och mitten är ju bäst XD



// Cissi

Av Cissi ♡ - 29 juni 2012 16:30

För ungefär två veckor sen sa jag hej då till Mewor ;(

Men jag är välkommen tillbaka om jag skulle ångra mig men då finns ju inte Mewor kvar ;(

Men jag tror inte att jag kommer att gå tillbacka jag ska sattsa på Skijoni! :D

Den lilla hemlisen var den att jag kanske ska få åka ut och tävla Skijoni i höst med det är inte bästemt men hoppnings vis så <333


Bild på mig och Skijoni <33333

   

// Cissi

Av Cissi ♡ - 29 juni 2012 10:43

Nu är jag tillbacka så nu kommer det nog att komma lite inlägg :) 

Just nu sitter jag i husvagnen och ska sminka mig. 


Lite kort fattat jag är ute med husvagnen nere i ödehög hos min mammas moster.

Efter det ska vi åka till ett annat ställe det kommer antagigen att bli på söndag eller måndag.


Idag ska vi åka och hälsa på mammas mosters dotter Rosie och hennes kille Jonas. 

Förra året som vi träffades så spealde vi på något ställe jag utklassade dom allihoppa :D


Ska dra snart så jag kommer att lägga in lite tidsinställda :D

Slänge rin en bild på Märta.

   


// Cissi

-

Av Cissi ♡ - 23 juni 2012 19:56

Det har varit riktigt skönt att slippa känna det här jag måste gå in och blogga också! Måste planera in det också.

Jag komme rtat fortsätta att ha bloggpaus och jag skulle bara berätta att jag är i ödes hög nu på semester sen så kommer jag hem igen om två veckor :)


// Cissi

Av Cissi ♡ - 15 juni 2012 21:55

Det är lite hemliga saker som är på gång här / utan för bloggen ni kommer att få reda på allt när det är bestämt :)

Kommer just där för inte att blogga så mycket just nu :) så vi kan säga att jag tar en liten blogg paus :)

Bild tagen från idag :) så såg jag ut inför skolavslutningen :)

 


// Cissi

Av Cissi ♡ - 2 juni 2012 21:35

u ska jag skriva om en liten barn dom vän :)

Då blir det Jennifer hon och jag var typ bästa vänner as länge.

Vi lekte typ varje dag.

Vi lekte Affär med min store bror.

Och sen lekte vi skola med alla gossedjur och då lagaade vi lunch och lite annat åt dom XD

Men men nu är jag och Jennifer inte så bra vänner längre Vi har varit vänner tilla hon skulle byta skola då bröts våran kontakt men nu har jag ju nya bästa vänne roch dom är dessutom snällare :)


Dag 1 - 5 saker som få vet om mig.

Dag 2 - En barndomnvän.
Dag 3- Något älskvärt.
Dag 4 - Senaste låten jag lyssnade på.
Dag 5 - Någon/Något jag saknar.

Dag 6 - En bild sen förra sommaren.
Dag 7 - En resa jag minns.
Dag 8 - Något jag vill lära mig.
Dag 9 - 20 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 10 - Två saker jag är extra nöjd övre att jag köpte (inom 3 månader)
Dag 11 - Mitt motto i bloggadet.
Dag 12 - 4 hemsidor jag är inne på ofta.
Dag 13 - 2 bloggar jag läser varje dag.
Dag 14 - Mina tre bästa filmer.
Dag 15 - Saker jag blir upprörd på.
Dag 16 - Något jag borde göra oftare.
Dag 17 - Mina rädslor.
Dag 18 - Min favorit årstid, varför? några bilder från årstiden som jag tagit.
Dag 19 - Favoritskor + bild.
Dag 20 - Betydelse av mitt bloggnamn.
Dag 21 - En bild du tagit som du anser är ”konstnärlig”.
Dag 22 - En ovana som du önskar att du inte hade.
Dag 23 - När och varför började du blogga?
Dag 24 - Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 25 - Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 26 - Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 27 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 28 - Om din bästa vän.
Dag 29 - En sport jag går i.
Dag 30 - Mina nagellack.


// Cissi


Av Cissi ♡ - 2 juni 2012 21:31

Jag har typ haft fullt upp det är där för som jag inte har bloggat på länge nu :)

Men jag ska försöka bättra mig :)


// Cissi

Presentation

Klockan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mitt bloggande är det bra eller dåligt???
 Super bra
 Jätte bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Jätte dålig
 Super dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muffin

Mat gärna min hamster Muffin! :)

Mata gärna mina husdjur

Om mig

Jag är en glad tjej på 13 vårar mina favorit djur är häst och hund.Hoppas att du tycker om min blogg.  


Ovido - Quiz & Flashcards